افزايش 23درصدي صدور کارت هوشمند ناوگان جاده‌اي باري و مسافري

به گزارش ميراث آريا(chtn) «سعيد سبحاني» با بيان اين مطلب افزود: رانندگان براي اخذ کارت هوشمند بايد پس از ارائه مدارکي همچون معرفي‏نامه تامين اجتماعي، کارت سلامت، صلاحيت فردي، دارا بودن حداقل مدرک تحصيلي سيکل، گواهينامه متناسب با وسيله نقليه، دارا بودن مدرک کلاس‌هاي آموزشي و ... به انجمن صنفي رانندگان مراجعه نمايند تا پس از ارائه مدارک و مستندات مربوطه در بخش حمل و نقل فعاليت کند.

شايان ذکر است مدت اعتبار کارت هوشمند رانندگان از تاريخ صدور بمدت يکسال بوده و کارت هوشمند ناوگان تا زماني که تعويض پلاک صورت نگيرد، تغيير نمي‏کند.
/120/الف/

انتهای پیام/

کد خبر 1391100335